Sul pole kontot või pole sisse loginud
Summa: 0.00
Vali riik:
Ostutingimused

Kuidas osta? Gamestar.ee e-poes kehtivad järgmised ostutingimused:

Gamestar.ee e-poest saab oste sooritada nii registreeritud kui ka registreerimata kasutaja. Registreerunud kasutaja lisatakse automaatselt püsikliendiprogrammi. Püsikliendi andmed on ostu korral eeltäidetud.

- Toote valimine –omale meelepärase toote leidmiseks saad Sa kasutada erinevaid filtreid, hinnanguid ja kommentaare. Samuti saavad registeeritud kasutajad eripakkumisi ja koguvad ostudega oma kontole virtuaalset raha, mida soovi korral toodete soetamisel kasutada.
- Ei leidnud soovitud mängu/toodet - kui toodet pole laos või meie tootevalik ei kuva Sinule meelepärast toodet, siis saada kiri oma soovist: tellima [ät] gamestar.ee Vastame Sulle 1 tööpäeva jooksul.
- Ostukorv - peale meelepärase toote lisamist ostukorvi saad tagasi pealehele valides “Jätka valikut” ja Sinu ostukorvi sisu säilitatakse. Võid ka kohe jätkata valitud toote (toodete) ostuprotsessiga, valides “Maksma”.
- Tarneaadress - täida kontaktandmete väljad ja vali sobilik tarneviis (ELS Kuller, SmartPost, Tulen ise järgi). Püsikliendi puhul on andmed eeltäidetud.
- Makseinfo – kuvab maksja andmeid ja tarneaadressi. Samuti ostukorvi sisu ostusummaga.
- Kinnitus - saad valida maksemeetodi:
1) Pangalingiga makstes suunatakse Sind vastavasse internetipanka: Swedbank või SEB. Sisesta oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisene internetipanka Internetipangas näed täidetud maksekorraldust, kus on kirjas ostusumma, mis kuulub tasumisele. Kinnita või tühista maksekorraldus. Peale makse sooritamist vajuta palun kindlasti klahvile “Tagasi kaupmehe juurde”.
2) Ülekandega makstes väljastatakse arve e-kirjaga. Arve tuleb tasuda 1 nädala jooksul arvel näidatud arveldusarvele lisades selgitusse tellimuse numbri.
Ostude eest saad tasuda 100% pangaülekandega ja võtta kauba vastu Teie poolt sisestatud aadressil või 50% ulatuses kaupade müügihinnast pangaülekandega ja 50% sularahas kaupade vastuvõtmisel Gamestar Holding OÜ kontoris (vaata kaardil).
- Valmis - Peale ostuprotsessi lõpuniviimist saad automaatse e-kirja, kus on näidatud Teie tellimuse summa ja tellimuse number.
- Kauba kohaletoimetamise aeg on 1-3 tööpäeva.
- Kauba kättesaamiseks on 3 viisi:
1) Omniva Kulleriga koju kätte (3.85 €). Kui kulleril ei õnnestu pakki üle anda, saad teatise alusel paki kätte oma asukohajärgsest sidejaoskonnast.
2) Smart Post (2.45 €). Kauba kättesaamine toimub Sinu poolt valitud SmartPost pakiautomaadist. Vaata SmartPost pakiautomaatide asukohti siit.
3) Gamestar Holding OÜ kontorist (0 €). Aadressil: Mustamäe tee 44, c-korpus, Tallinn 10621 (vaata kaardil).
Kauba(d) saad kätte ostu kinnitamisel määratud aadressil Eesti Vabariigi piires. Peale makse laekumist komplekteerime ja lähetame kauba(d). Kohaletoimetamise aeg lepitakse kokku Sinu poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel.
Erandjuhtudel, kui kaup on meie või meie partnerite ladudest lõppenud võib kauba postitamine võtta rohkem aega, sellisel juhul teavitame alati ka Ostjat.

- Eelmüük. Meie veebipoest on võimalik mänge eeltellida. Eelmüügist ostes on tooted veel soodsamad ja eeltellitavad tooted paneme posti 1 päev enne saabumiskuupäeva.

- Kauba tagastamine - kui ostetud kaup Sulle mingil põhjusel ei sobi, siis on Sul võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja saad 100% raha tagasi.
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Tagastataval kaubal peab olema kaasas originaal ostudokument.

NB! Palun kontrollige oma arvuti sobivust tellitud mänguga enne pakendi avamist. Arvuti miinimumnõuded on kirjas mängu karbi peal

- Garantii - meilt ostetud toodete puhul on pretensiooni esitamise aeg 24 kuud alates ostukuupäevast. Pretensiooni esitamise õigus kehtib eeldusel, et toodet on kasutatud üksnes selleks ettenähtud tingimustes ja korras. Pretensiooni esitamise õigus kehtib üksnes originaal ostudokumendi esitamisel. Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale, toote ebaõigest kasutamisest, tarkvara ebaõigest paigaldamisest või toote kasutamisel selleks mitte-ettenähtud eesmärgil. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud Eesti Vabariigi seadusandlusest tulenevad õigused.

› Vali platvorm


› Kõige populaarsemad ostud


› Partnerid